Перфектно дупе, как да го постигнем?


Перфектно дупе, как да го постигнем?

Зимата е в разгара си, но пък лятото ще дойде бързо,не е необходимо да чакате последния влак за да се активизирате за секси тяло !

Няма нищо по-секси от стегнато дупе на плажа! Ще ви представим 4 упражнеия, които ще накарат дупето да изглежда по - стегнато от всякога!

Клякания с ластици

Ластиците допринасят за допълнително напрежение в мускулите и правят всяко упражнение по-трудно и следователно по - ефективно. 

Вземете къс тренировъчен ластик и го сложете малко под коленете, след това започнете с  обичайните клекове. Можете да увеличиш трудността още повече, като редувате клек с изнасяне на единия крак в страни. 

Друга възможност е от клекнало положение да се разхождате настрани. Това със сигурност ще запали мускулите на дупето.

Залюляване с пудовка

Това упражнение съчетава тренировка за долната и горната част с дори малко кардио. Ангажирайки цялото тяло, изгаряте повече калории и това ще допринесе не само за страхотно дупе, но и цялостно оформяне на тялото.

С крака на ширината на раменете хванете с две ръце една пудовка или дъмбел(ако не ви се намират под ръка, може да вземете туба с минерална вода :D. От тази позиция се навеждайте надолу, като леко приклякате. След това отново се изправяте и вдигате тежестта до нивото на гърдите или очите. 

Български напад

Наподобява напад на един крак, но този, който не използвате, изнасяте зад себе си, като го отпускаш върху лежанка или може би стол. Изведи работещия крак на такава дължина, че, когато слизате надолу, коляното да не отива пред глезена. Открийте удобния си ъгъл, като имате предвид, че колкото по-малък е разкрачът, толкова по-трудно е.

Ритания от напад

Това е интензивно упражнение, което перфектно ще се впише в HIIT тренировката или кардиото.

От позиция за напад изтласкайте задния крак във въздуха като за ритник. Можете да опитате вариация със свиване в коляното – така ще вдигате крака до по-високо и ще ангажирате коремните мускули повече. Дръжте ръцете си на кръста за равновесие.

За да можете да се възстановите правилно след тренировката и да извлечете максимум, GymKingdom.bg препоръчва да приемате протеинова пудра Queen Whey, може да комбинирате и с Куркума, за подобряване на метаболизма, повярвайте ни, ефектът, ще настъпи бързо и задоволително!

 
 
  Начало ЦелиКатегорииПродуктиМаркиБлог Контакти Търсене
Профил Вашата поръчка 0.00 лв
  ПротеиниГейнъриАминокиселиниАзотни / напомпващи буустериИзгаряне на мазниниКреатинови продуктиТестостеронни стимулаториПродукти за стави и сухожилияМастни киселиниВитамини и минералиАнтиоксидантиБилкови екстрактиФитнес и био храниАксесоари